سلام خوبین ببخشید منفیه یا مثبته

تصویر
۱۶ پاسخ

دوقلوای ماشاالله

سه چهارقلوداری

منم بتام همینجور انفجاری میرفت بالا همه بهم گفتن دو قلو داری ولی یدونه علی کوچلو داشتم تنبلی هم داشتم خیلی خفبف

سونو شدی؟الان دیگه باید قلبشم کامل تشکیل شده باشه
من حس میکنم دوقولوعه🤭

خیلی مثبته😁

مثبته

مبارکه گلم

مثبتع عزیزمم بالام هستا دوقلو نباشع😍

مثبت و این عدد من حس کردم دوقلو داری

مثبته با چند روز تاخیر آزمایش دادی؟
با این نتیجه تو ماه دوم بارداری هستی

مثبته عزیزم مبارکت باشه ♥️

مثبت تر از این داریم مگه😬

مثبته عزیزم عدد نیگا کن خودت مبااارکه 🌹🌹❤️

مثبته فکرکنم.

مثبته گلم مبارکت باشه چند روز بعد تأخیر عزیزم

مثبته گلم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
مامان سلین مامان سلین ۴ ماهگی
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری