۶ پاسخ

عزیزم لیدکاعین هست ها برای دندون درد میزنن برای من دکتر گفت از اون بزن وقتی گریه میکنه درد داره الکل هم گفت هر رو دوسه بار بزن تمیزش کن

وای عزیزم مبارکه

منم دخترم سوراخ کردم گوشش را گفت تا ۴ روز هر۱۲ ساعت با پماد چربش کن و تا دوهفته تو گوشش باشه گوشواره بعد طلارا گوشش کن

۳روز حموم نبرش .
الکل بزن به گوشش عفونت نکنه

روزی چن‌بار بچرخون پماد تتراسایکلین بزن سه روز

مبارکه دلین خانوم👶❤️

سوال های مرتبط