کسی برا عفونت آزیترومایسین ۲۵۰خورده آیا مشکلی نداره تو بارداری ؟
من پرسیدم دکتر گفت اگه بدون خارش و سوزش باشه طبیعیه تو بارداری
منم دارم امروز رفتم دکتر قرص واژینال داده الان نمیدونم بگذارم ندارم دکتر گفت مشکلی نداره این قرص واسه بارداراس
بدون بو خارش و سوزش باشه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.