خانوما ترشح زرد دارم چیکار کنم

۴ پاسخ

کسی برا عفونت آزیترومایسین ۲۵۰خورده آیا مشکلی نداره تو بارداری ؟

من پرسیدم دکتر گفت اگه بدون خارش و سوزش باشه طبیعیه تو بارداری

منم دارم امروز رفتم دکتر قرص واژینال داده الان نمی‌دونم بگذارم ندارم دکتر گفت مشکلی نداره این قرص واسه بارداراس

بدون بو خارش و سوزش باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 ۶ ماهگی