مثل من🥲🥲
بعد واکسن ۴ ماهگی اینجوری شد.؟!!
دقیقا منم همنجوره.از واکسن ۴ماگی تا الن تو بیدری نمیخوره.. خیلی کم..🫠🫠🫠کلافم کرده
پسرمنم از واکسن ۴ ماهگی تا ۶ ماهگی دیگه سینه رو تو بیداری نگرفت فقط تو خواب میخورد اونم مکش قوی نمیزنن ولی چند روزه به روش sns بهش شیر میدم یکم بهتر شده ادامه بدم ببینم به سینه تو بیداری برمیگرده یا نه
یکم شیرین بزن به سینت ببین میخوره یواش یواش میگیره تلاش کنی
پسر منم همین بود مقاومت میکرد دیگه کم اوردم شیرخشکی کردیمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.