۹ پاسخ

منم این بلا سرم اومده
برای دفعات بعدی پیشنهاد میکنم ک برو قنادی هایی ک کارگاه بهشون وصله و از اونجا خامه تازه بخر
نه خامه بسته بندی مغازه های لوازم قنادی

باید ی کاسه از یخ کنی
بعد ی کاسه بزاری تو یخه
توی اون خامرو بزنی
و بلافاصله بعد فرم گرفتن بزاری فریز
بع خامه کشی کنی
نباید شل بشه

دیگه دیره

ّذار فریزر چند دیقه باز دربیار باهم زن بزن

دوباره بزار فریز
فرم میدی بزار یخچال

میتونی یه ظرف بزرگتر رو پر یخ کنی ظرف خامه رو بزاری توش دوباره هم بزنی

دیگ فرم نمیگیره
میتونی بزالی کنار باهاش دسر و... درست کنی

وقتی میخواد فرم بگیره اول که میزنیش فرم میگیره باید به هم زدن ادامه بدی چون شل میشه باز فرم میگیره

دیگه فرم نمیگیره گلم

سوال های مرتبط