۴ پاسخ

فقط قطرع استامینوفن به موقع بده همین اصلا من کمپرس سرد و گرم هم نزاشتم ولی لباس خیلی کم پوشوندم

پسر من اصلا نفهمید خیلی براش سبک بود خداروشکر نه تبی نه دردی ولی میگن چهار ماهگیش خیلی سخته استرس دارم

خیلی سخت نیست
مراقبت خوبی میخاد
روز اول کمپرس سرد و هر ۴ساعت قطره استامینوفن
روز بعدم کمپرس گرم و هر ۶ساعت استامینوفن
دما اتاق هم گرم نباشه بچه بتونه گرما بدن و بده بیرون
یه کوچولو هم اتاق تهیه هوا داشته باشه پنجره یه اتاق سه کمی باز باشه… تبش هم مرتب چک بشه

فوبیا دارم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی