۴ پاسخ

مریضه
دندون تب زیاد نمیاره

عزیزم دندون اصلا تب و مریضی نداره
چون بچه ها تو دوران دندون در آوردن مدام دست میبرن به دهنشون ممکنه دستشون کثیف باشه کمی اسهال بشن
ولی این شدت از مریضی به دندون ارتباطی نداره
کوچولو حتما مریض شده
ببرش دکتر حتما

شیاف بزار

ویروسه، مرتب استا بده، گلاب بزن به همه جاش

سوال های مرتبط