من حداقل تا ۲ سالگی کوتاه نمیکنم
چ ربطی ب روان شناسی داشت عزیزم
الان خیلی کوچولوعه واسه تلقین کردن بهش
منم پسرم موهاش ماشالله پره ولی از نظر من موی بلند برای پسر اصلا قشنگ نیست☹️ و ۲ بار تا الان بردم ارایشگاه و زدم موهاشو😄
پسر من نمیزاشت قشنگ مدلدار بزنیم
یه دست کوتاه میکردیم و بیشتر وقتا کچل بود 😁 ولی الان میره آرایشگاه و خیلی خوشگل و خوشتیپ میشه
پسر من که فعلا کچل 😂😂😂
من برعکس خوشم میاد کوتاه و مرتب بشه پسرم از آرایشگاه که میاد چهرش تغییر میکنه😍
اینجا همین طوری هنوزش کوتاه نکرده بودم موهاش بستم
نظر شما چیه
تا 3سالگی بلند خوبه بعدش که بچه میخواد هویتشو بشناسه کوتاه بهتره
من تاحالا کوتاه نکردم خیلی بلند شده ولی کم پشته
من کوتاه کردم یکم بلندشده بود موهاش همش چنگ میزد موهاشو میکشید
کوتاه کردم تا الان ۴ دفعه
دیار موهاش فره منم دوست دارم تا یه مقدار بلند کنم بامزه میشه به نظرم
موهاش که خوبه، من از ۴ ماهگی دوسه ماه یه بار کوتا ه میکنم الان اینجوریه
موهای پسرمنم پرپشته تقریبا تا الان کوتاه نکردم و میبندم براش خیییلی بامزه میشه
کوتاه میکنم
عید فرستاده بودم آرایشگاه 😄
از سه سالگی میگن باید کوتاه کرد قبلش متوجه نمیشن
من بلند دوس دارم البته موهاش نذر هر وقت بردمش مشهد کوتا میکنم
من زدم مث هاپو پشیمونم 🥲
پسر منم موهاش زیاده میخوام بلند کنم 🥺😍
من از اول گفتم بچم چ پسر شه چ دختر موهاشو بلند میکنم
ولی تا ی سنی...
پسر من اصلا مو نداشت به دنیا اومد،الان یکم سیاه شده روی سرش،اما دور سرش خیلی کم مو هست خخخخخ
من کوتاه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.