۲۲ پاسخ

من حداقل تا ۲ سالگی کوتاه نمیکنم

چ ربطی ب روان شناسی داشت عزیزم
الان خیلی کوچولوعه واسه تلقین کردن بهش

منم پسرم موهاش ماشالله پره ولی از نظر من موی بلند برای پسر اصلا قشنگ نیست☹️ و ۲ بار تا الان بردم ارایشگاه و زدم موهاشو😄

پسر من نمیزاشت قشنگ مدلدار بزنیم
یه دست کوتاه میکردیم و بیشتر وقتا کچل بود 😁 ولی الان میره آرایشگاه و خیلی خوشگل و خوشتیپ میشه

پسر من که فعلا کچل 😂😂😂

من برعکس خوشم میاد کوتاه و مرتب بشه پسرم از آرایشگاه که میاد چهرش تغییر میکنه😍

اینجا همین طوری هنوزش کوتاه نکرده بودم موهاش بستم
نظر شما چیه

تصویر

تا 3سالگی بلند خوبه بعدش که بچه میخواد هویتشو بشناسه کوتاه بهتره

من تاحالا کوتاه نکردم خیلی بلند شده ولی کم پشته

من کوتاه کردم یکم بلندشده بود موهاش همش چنگ میزد موهاشو میکشید

کوتاه کردم تا الان ۴ دفعه

دیار موهاش فره منم دوست دارم تا یه مقدار بلند کنم بامزه میشه به نظرم

موهاش که خوبه، من از ۴ ماهگی دوسه ماه یه بار کوتا ه میکنم الان اینجوریه

تصویر

موهای پسرمنم پرپشته تقریبا تا الان کوتاه نکردم و میبندم براش خیییلی بامزه میشه

کوتاه میکنم
عید فرستاده بودم آرایشگاه 😄

از سه سالگی میگن باید کوتاه کرد قبلش متوجه نمیشن

من بلند دوس دارم البته موهاش نذر هر وقت بردمش مشهد کوتا میکنم

من زدم مث هاپو پشیمونم 🥲

پسر منم موهاش زیاده میخوام بلند کنم 🥺😍

من از اول گفتم بچم چ پسر شه چ دختر موهاشو بلند میکنم
ولی تا ی سنی...

پسر من اصلا مو نداشت به دنیا اومد،الان یکم سیاه شده روی سرش،اما دور سرش خیلی کم مو هست خخخخخ

من کوتاه میکنم

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۱۴ ماهگی
خیلی بحث هست بین خانوما برای بلند کردن موهای پسر ها 😂
نظر خودم اینه ک این کار سلیقه ی هست اولش دومش میگن از نظر روانشناسی مشکل داره خود روانشناسی میگه نباید اسم بزاری بگی این کار مختص پسر هاست یا این کار مختص دختر ها
الان داریم ب سمتی میریم ک دیک این حرف ها معنی ندارن اللن خیلی از دخترا موهاشون کچل می‌کنن یا پسر ها بلند یا اصن دختر ها همه موتور سوار میشن و این عالیع خودم ب عنوان دانشجوی روانشناسی ک دارم درس میخونم میگم خیلی از نظریه ها ک روان شناس ها میدن مورد تایید هم دیک نیستن یک روان شناس یک نظریه میده روان شناس دیک یک نظریه دیگ
و اینکه سوال من اینه این همه پسر بچه موهاشون بلند یا این خارجی ها همه یعنی مشکل هویتی دارن🤔
و اینکه پسر می تونه قشنگ بفهمه ک با دخترا فرق داره شما موهای پسر بلند کنی تا کمر بلند نمیکنی پسرونه می‌بندی مثلاً نمیای مثل دخترا خرگوشی یا با کش پنس های رنگی درس نمیکنی اینجا بچه متوجه تفاوتش میشه یا اصن لباس های پسرونه
و اصن علاقه هاشون همه ی اینا باعث فرقشون میشه مثلا پسر من عاشق ماشین اصن یا عروسک بازی نمیکنه
نظر شما چیه دوست دارم نظر شما هم بدونم 🤗
اگ از نظر علمی هم چیزی می دونید بگید