کسی هست که ماه‌گرد اینا نگرفته برای بچه اش ؟

۲۱ پاسخ

من نگرفتم وبهش اعتقاد ندارم هزینه اش میزارم آینده اشو میسازم قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
دومن بچه نیاز به آرامش داره عروسک کوکی نیست حالشو بد کنم با لباس پوشیدن وژست مضخرف ارامشو بگیرم ازش

من عکس میگیرم داخل خونه

منم نگرفتم حتی عکسم نمگیرم

سلام یه سوالی ازتون داشتم انگار من نمیتونم بهتون پیام‌ بدم میشه شما پیام‌ بدین اول

من با گوشی میگیرم دو بار هم بردم عکاسی فقط همین

سلام این کارا سلیقه هست هرکسی که دوست داشته باشه هم اذیت شدنش براش مهم نیست وهم هزینه کردنش من خودم بشخصه دوست دارم خیلی انجام هم میدم باگوشی هم هرچقدر عکس بندازی خوب نمیشه بعد عکس رو برای دخترم نمی‌دانم دا م برای دل خودم میندازم تو آینده ببینم کیف کنم

من دو ماهه نگرفتم افسردگی گرفتم

من 😑 مسخره بازیه بنظرم

من نگرفتم بعد ۱۸ ۱۹دیگ روحیشو نداشتم ب نظرمم خیلی خزش کردن

من ميگيرم عكس ساده اين سه ماهگيش 4ماهگيش نگرفتم 5ماهگيش ميگيرم

تصویر

منم نگرفتم هروقت دلم خواست عکس گرفتم تمام

اره من
فقط تا دوماهگی گرفتم
دوباره ۴ ماه‌ و نیم بود فک کنم گرفتم
هنوزم ۶ ماهگی نگرفتم🥲
سر دخترم هر ماه بند و بساط پهن میکردیم با خواهرمو و مامانم میگرفتیم سر پسرم حال ندارم

منم نگرفتم هر ماه چند تا عكس با گوشي گردفتم بدون دكور و ….
خيلي دوست دارم ولي فكر مي كنم اذيت مي شن با اين كارا

بله من

اره من

من،،،، اینقدر که بداخلاقه و گریه میکنه هیچ کاری نمیتونم بکنم

من فقط یک ماهگیشو عکس گرفتم بقیه رو ن

منم نگرفتم دوماه اولوگرفتم ولی وقت نمیکنم یه دختر۵ساله هم دارم

مننن🙁🙁

بله منن

من نگرفتم.فقط تو خونه عکس گرفتم ازش

سوال های مرتبط