من قبلاً کراتین کار بودم کلا به خاطر هورمونهای بالا توی بارداری احتمال برگشت مواد خیلی زیاد هست یعنی میبینی یک ماه صاف صاف هست بعد کم کم موهات مثل قبل میشه اگر هم بخوای بزنی باید حتما از مواد با پایه اصطلاحا گیاهی استفاده کنی که خیلی مواد گرونی هست و هر کسی باهاش کار نمیکنه چون خریدموادش برای یک موی کوتاه تقریباً ۵میلیون هست غیر دستمزد ولی بوی شکلات یا زیتون میده موادش گاز هم ندارع ولی پیشنهاد من به شما اینکه بزاری دو ماه بعد بارداری انجام بدی اما اگه دوست داری انجام بدی ماه آخر باشی و از مواد گیاهی استفاده کنی🤌🏻🩷 امیدوارم اطلاعات به درد بخوره
عزیزم انجام هر کاری که ریه رو درگیر میکنه خطرناکه خصوصا تو ماه هشتم که ریه نوزاد در حال شکل گیریه ❤️
آره موادش شیمیاییه دیگه بدتر از رنگ موعه
حتی توی دوران شیردهی هم کراتین ممنوعه چون گاز سمی داره
یه مقدار صبر کنین بعد بارداری انجام بدین، به ریسکش نمی ارزه
خییییلی
انجام ندی بهتره
ارههه خیییلی بو داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.