سلام خانما کسی اب نبات داده بچه برا دلدردش چطور دادین؟

۷ پاسخ

آب نبات نده اگ کولیک یا دل‌درد داره بهش قطره واتر وایپ بده عالیه دکتر فوق تخصص برا بچم نوشت عالی بود بعد اینکه کولیک تا ۴ ماهگی هست اکثرا خوب میشن نگران نباش

دختر دایی من میده اونم ۳۰ یا۶۰ سیسی 😑 میگه بهتر میشه . اما من هیچی ندادم فقط شیر و قطره هاش.

اره یه تیکه کوچیک جوری که شیرینیش زیاد نباشه تو اب حل کن مشکلی ام نداره دکترشکوفه احمدی بمن گف وقتب دلدرد زیاد اذیتش میکنه بهش بده ارومش میکنه

هرکاری همه میکنن رو که نباید بکنی. :)

یه تیکه خیلی کوچیک نبات بنداز داخل اب جوشیده بزار حل شه بده بخوره

نبات داغ یه قطره چکان دادم آروم شد

😐😐😐😐🫢🫢🫢

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی