آب نبات نده اگ کولیک یا دلدرد داره بهش قطره واتر وایپ بده عالیه دکتر فوق تخصص برا بچم نوشت عالی بود بعد اینکه کولیک تا ۴ ماهگی هست اکثرا خوب میشن نگران نباش
دختر دایی من میده اونم ۳۰ یا۶۰ سیسی 😑 میگه بهتر میشه . اما من هیچی ندادم فقط شیر و قطره هاش.
اره یه تیکه کوچیک جوری که شیرینیش زیاد نباشه تو اب حل کن مشکلی ام نداره دکترشکوفه احمدی بمن گف وقتب دلدرد زیاد اذیتش میکنه بهش بده ارومش میکنه
هرکاری همه میکنن رو که نباید بکنی. :)
یه تیکه خیلی کوچیک نبات بنداز داخل اب جوشیده بزار حل شه بده بخوره
نبات داغ یه قطره چکان دادم آروم شد
😐😐😐😐🫢🫢🫢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.