۴ پاسخ

لخته های بزرگ بزرگ نه، اگ ریز و کم باشه اوکیه ، خون ریزیتم در حد پریودی اگ بیشتر باشه باید ب دکترت بگی

من دارم نمیدونم طبیعیه یا نه ...

طبیعیه.. من لخته های بزرگ داشتم تا ده روز.. اگ

من دارم آره طبیعیه

سوال های مرتبط