۳ پاسخ

من از داروخونه خریدم ننوشته بود برام یخچالی چون اینو با بیبی کر خریده بودم روی اون زده بود برام یخچالی ولی اینو ننوشته بود بعد امروز که روشو خوندم نوشته بود یخچال باید بزاری منم دیگ ندادم حتما بزار یخچال

نه تو یخچالی نیست حتی توی داروخانه ها توی قفسه گذاشته منم ب پسرم همین رو میدم عالیه

بله

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی