من از به خانم اردبیلی تو گهواره دستورش رو گرفتم
نصف لیوان نخود رو بپز
جدا تو یه قابلمه یه تخم مرغ بشکن با سه قاشق ماست قشنگ هم بزن یه لیوان برنج نیم دانه بشور قاطی تخم مرغ ها کن دوباره هم بزن یه کم نمک بزن یه دوغ پلاستیکی رو کامل به این مواد اضافه کن یه کاسه هم آب بریز بزار رو شعله درش باز باشه هم بزن تا بجوش بیاد زیرش رو کم کن نخود رو اضافه کن بزار قشنگ بپز جدا سیرداغ و پیاز داغ درست کن و نعنا رو بهشون اضافه کن من یه کم زردچوبه هم می زنم
اگه دیدی آب آش کم شد می تونی یه کم دیگه آب اضافه کنی وقتی قشنگ پخت در حد سه چهار قاشق سبزی اضافه کن سبزی نباید خیلی باشه کم کم اضافه کن هم بزن
وای نگو هوس کردم
نخود ازقبل خیس شده بزار بپزه بعد کمی نیم دونه همراه دوغ بریز ونخود پخته شدرو ودرآخر کمی سبزی آش یا اسفناج ووقتی همگی خوب پخت ولعاب گرفت سیرداغ کن بریز توش ما اینجور درست میکنیم سیرخوردنش نمیشی
ما اردبیلا اینجوری درست میکنیم اول هرچقدر میخوای دوغ بریز برنجم اندازه دلخواه بریز بزار رو حرارت جوش بیاد جوش ک اومد اسفناج با گیشنیر ک باهم ترکیب کردی بریز نمکم بهش اضافه کن بعدش بزار جوش بخوره تا زمانیکه سبزیو برنجش قشنگ بپزه اگر نخود پخته هم داری میتونی بهش اضافه کنی معمولا بعد اینک سبزی ریختی ۴۰دیقه بجوشه آماده میشه
دور از جون بارداری خوب بود 🤪😅
مبارک باشهههه 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.