شما کل دوره تخمک گذاری رو میتونی اقدام کنی. همون اول که سریع جنین تشکل نمیشه. باید اسپرم حرکت کنه به سمت تخمک، لقاح شکل بگیره بعد نطفه حرکت کنه بیاد داخل رحم که بهش میگن لانه گزینی. همینا یکی دو هفته طول میکشه. تا روز ۲۰ام سیکل همچنان میتونید اقدام کنید، هیچ اتفاقی نمیفته
سوال منم هست بعد لقاح رابطه خطر ناک؟«
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.