سلام خانوما چرا غذا ک میخورم سمت چپ ام درد میکنه

۳ پاسخ

بله من خیلی اوضاع بدتری داشتم
یه مدت سبزی
میوه
هر غذای اسیدی نخور
غذا تعداد وعده زیاد حجم کم
اب بیشتر بخور
بعد غذا تا نیم ساعت دراز نکش
شربت معده اگه غذا سنگین خوردی نیم ساعت بعدش بخور

خب از همونه دیگه
پس چرا سوال میکنی!
اثنی عشر انتهای معدست

دکتر گوارش برو
معده هست
احتمالا اثنی عشر

سوال های مرتبط