۳ پاسخ

به موادش خیلی بستگی داره

من کراتین کردم ریزش موهام کم شده بود

عزیزم من کارم کراتینه . چون بعد کراتین شامپو و ماسک بدون سولفات استفاده میکنی چربی سر از بین‌نمیره و باعث ریزش میشه . ماهی یکی دوبار با شامپو معمولی بشوری تمیز میشه ریزش نمیگیری
البته‌ مهارت طرف و‌کیفیت موادش هم خیلی مهمه

سوال های مرتبط