به موادش خیلی بستگی داره
من کراتین کردم ریزش موهام کم شده بود
عزیزم من کارم کراتینه . چون بعد کراتین شامپو و ماسک بدون سولفات استفاده میکنی چربی سر از بیننمیره و باعث ریزش میشه . ماهی یکی دوبار با شامپو معمولی بشوری تمیز میشه ریزش نمیگیری
البته مهارت طرف وکیفیت موادش هم خیلی مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.