جالبه ما هنو حسش نکردیم بعد اونا ک ۱۶ هفتن میگن حس میکنیم 😂😂😂 تازه بچه من وحشتناک تکون میخوره تو تمام سونوگرافیا همه دکترا میگن خیلی شلوغه
حرکت تابلویی که بقیه ببینن تا همین الان توی ۲۸ هفته نبوده
اما حرکتهاشو از ۱۸ هفته به بعد دیگه حس کردم
عزیزم منم جفتم قدامیه هم هفته شمام دو روزه پایین شکمم یه چیزایی حس می کنم
از ۲۵-۲۶ هفتگی🫢🫢
جفت قدامی و خلفی و اینا میشه بگید من هنوز گیجم
دکتر به من گفت مال من جفت اول نمیدونم کدوم میشه
من هنوز حس نکردم امروز رفتم اکث قلب قشنگ تکون میخورد دستاشو تکون میداد ولی من هیچی حس نمیکردم فقط تو مانیتور دیده میشد
من کاز ۲۲ هفته ب بعد حالت نبض بود از ۲۴ هفته متوجه شدم تکون خوردنش ک زیاد شد
منم از ۱۶ هفته حس کردم و من بارداری دومم هست
من از ۱۸ هفته حس کردم البته اصلا هم شکم نداشتم و الان هم ندارم😑 کسی هم متوجه نمیشه باردارم😅
من هنوز کامل حس نکردم در حد یه نبض یا پیش معدم میلرزه 😢 ایشالله که دیگه از این هفته کامل بتونم حس کنم حرکاتشو😂هی میترسم میگم وای این تو شکمم آرومه بیاد دنیا بدبختم میکنه انقد میخواد اذیت کنه
۲۰ هفته
منم قدامیه از 20 حسش کردم
خیلی خوبه😍
۲۱ هفته ضعیف حس کردم
۲۴ هفته حس کردم
۲۱ به بعد
قدامی ام هنوز چیزی حس نمیکنم جز یه بار نمیدونم یه چیزی زیر دلم تکون خورد نمیدونم بچه بود نفخ بود ...
من قدامیم فق در حد نبض گاهی حس میکنم
از 19هفته حس کردم
من از ۱۴ هفته مث ضربان احساسش میکردم الانم همینطور
17هفته
۲۱ ۲۲ اینا
من هنوزحس نمیکنم
۱۸هفته حس میکنم
17 هفته
من از ۱۶ هفته حس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.