منم دختر اولم سر هر واکسن تب میکرد شدید
استا هم میدادم بالا میورد یا تف میکرد
بعد فهمیدم استا رو باید کم کم بدم که نفهمه یه جا میریختم دهنش اما بعد چند قطره چند قطره میدادم خوب بود اصلا متوجه نمیشد و خداروشکر تبش کنترل میشد
هر ۴ ساعت بده
چنده مگه
لباس تنش کم باشه
یدونه زیر دکمه کافیه
دمای خونه بالا نباشه
پاشویه کن ولی با آب ولرم
کمپرس یخ هم بذار
ایشالا ک میاد پایین
پوشکشو دربیار بزار هوا بخوره.پسر منم روز دوم یکم تب کرد پاراکید دادم بالا آورد تب داشت پوشکشو باز کردم با دستمال نم دار کشیدم به پاهاش تبش پایین اومد
چند هست تبش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.