اصلاااا نگران نباش
خیلییی سبکه و راحت
بچه ها من با ابنکه بدواکسن بودن سر این اصلا اذیت نشدن
ن عزیزم خیلی راحته،دوتاس یکی ب دستش یکی هم پا
نه فقط موقع تزریق گریه میکنه بعد دیگه تمام من حتی استانمینفونم دو بار اولین روز دادم دیگه ندادم
خیلی راحته
مثل آب خوردن
یعنی راحت ترین واکسن بود
اصلا اذیت نمیشه بچه
تو فکر نباش
خیلی راحت بود
نه گلم استرس نداشته باش من دختربردم زدیکی دست راست زدیکی توپاراست همون اول فقط گریه کردتمام
گفتن1یا2هفته تب کنه مثل علائم سرماخوردگی
ببین با قاطعیت میتونم بهت بگم عین آب خوردنه حتی پاراکید هم نمیخواست به نظرم
سبکترین واکسنه
واکسن۱۸ماهگی میگن یکم سنگینه
راحته فقط دو نفر باشید چون بچه ها قوی شدن دست و پاهاشون تکون میدن
اصلا خیلی راحته
نه اصلا سخت نیس
حتی استا ندادم
پسر منم عین خیالش نبود
راحته خیالت راحت باشه..نه تب داره نه درد ..هیچی..خیلی سبکه
پسر منم اصلن اذیت نشد حتی تبم نکرد
خیالت راحتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.