۶ پاسخ

سلام بچه ها بعد از ی مدتی بین سینه مادر و شیشه یکی رو انتخاب میکنن...من پسرم‌سینمو ول کرد شیشه رو گرفت و با هزار فوت و فن‌تونستم‌ شیشه رو بعد از ۴ماه ترکش بدم

فاصله شیردهی رو بیشتر کن،گشنه ش میشه شیشه رو هم میگیره

دختر منم دم ماه هست همینه دکترش گفت طی روز موقع خوابش که تازه خوابش گرفته بده منم همین کار و میکنم میخوره

شاید شیرشو دوست نداره .دختر من اوایل ببلاک می‌دادیم بهش هیچ جوره قبول نمی‌کرد ولی نان و آپتامیل رو امتحان کردیم هر دوتاشو قبول کرد .بعد یمدت دیگه با گریه شیر خودمو میخورد و شیشه رو دوست داشت منم دیگه زورش نکردم همون شیر خشکو دادم .

با سرنگ بده

شیر خشکش رو عوض کن

سوال های مرتبط