سلام بچه ها بعد از ی مدتی بین سینه مادر و شیشه یکی رو انتخاب میکنن...من پسرمسینمو ول کرد شیشه رو گرفت و با هزار فوت و فنتونستم شیشه رو بعد از ۴ماه ترکش بدم
فاصله شیردهی رو بیشتر کن،گشنه ش میشه شیشه رو هم میگیره
دختر منم دم ماه هست همینه دکترش گفت طی روز موقع خوابش که تازه خوابش گرفته بده منم همین کار و میکنم میخوره
شاید شیرشو دوست نداره .دختر من اوایل ببلاک میدادیم بهش هیچ جوره قبول نمیکرد ولی نان و آپتامیل رو امتحان کردیم هر دوتاشو قبول کرد .بعد یمدت دیگه با گریه شیر خودمو میخورد و شیشه رو دوست داشت منم دیگه زورش نکردم همون شیر خشکو دادم .
با سرنگ بده
شیر خشکش رو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.