چرا شاهان قلت نزد🙄😐 کسی بوده اینجوری باشه؟؟؟!

۵ پاسخ

حالت چهاردست وپامیگیره؟
یااینکه خودت میزاریش؟

پسر منم سینه خیز نرفت یهوچهار دست و‌پا رفت

مادرشوهرم میگفت هیچکدوم از بچه هاش غلت نزدن ی دفعه چهار دست و پارفتن

😑😑اگ قلت نزده پس چجوری چهار دست و پا میرع

چهار دست و پا میره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی