۸ پاسخ

من شنیدم یبوست میکنه که

برا دختر منم اسهال میکرد قط کردم ندادم روشم نوشته اسهال میشه

تنظیم میکنه ک

شاید اشتهاشو باز میکنه خوب میخوره
مدفوعم زیاد میکنه

اتفاقاً بچه ای ک اسهال باشه دکتر براش نعو زینک تجویز میکنه

منم حس میکنم وقتی میدم بیشتر مدفوع می‌کنه

ن من ۳ماه میدم

ن ربطی ب زینک نداره

سوال های مرتبط

مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی