بچه هاتونو از چ سنی از پوشک گرفتین لطفا بگین

۱۶ پاسخ

تقریبا یک ماهی میشه گرفتم ۲سال و نیم

هنوز نگرفتم
اصلاآمادگیشونداره

هر وقت احساس کردید آمادگی داره جانم
مقایسه نکنید
زیر دو سال که اصلا درست نیست
و بچه کلی آسیب میبینه که بعدها خودش رو نشون میده

۲ سال و نیم به بعد

من پسر اولم ۱سال ونیم ،دخترم ۲سال این پسرمم واکسن یکسال ونیمشو زدم شروع کردم تا ۴ماه بعد طول کشید

دو سال و نیم مهرزاد
دوسال و یه ماهگی رادمهر که خودجوش خودش گذاشت کنار

دو سالو نیم

دوسال و سه ماه

1 سال و 8 ماه

۳ سالو نیمش بود

دو سال و نه ماهگی

۱۸ ماهگی

دخترم یک ونیم سالگی ۳ سالگی کامل خودش میرفت دسشوی ومیشست خودشو پسرم یک سال ۱۱ ماهگی خودش میگفت جیش دارم دونیم سالگی کامل گرفته شد

۲سال ۸ماه خیلی راحت

۱سال و ۹ماهش بود خداروشکر از خریدن پوشاک راحت شدیم

۳ سالگی به بعد دخترم اصلا همکاری نکرد خیلی اذیت میشدم خدایی تا نزدیک ۴ سالگی هم شب ادراری داشت اما از امروز عادتش دادم خودش میره دشستشویی امروز یه نفس راحت کشیدم😅😅😅😅😅

سوال های مرتبط