تقریبا یک ماهی میشه گرفتم ۲سال و نیم
هنوز نگرفتم
اصلاآمادگیشونداره
هر وقت احساس کردید آمادگی داره جانم
مقایسه نکنید
زیر دو سال که اصلا درست نیست
و بچه کلی آسیب میبینه که بعدها خودش رو نشون میده
۲ سال و نیم به بعد
من پسر اولم ۱سال ونیم ،دخترم ۲سال این پسرمم واکسن یکسال ونیمشو زدم شروع کردم تا ۴ماه بعد طول کشید
دو سال و نیم مهرزاد
دوسال و یه ماهگی رادمهر که خودجوش خودش گذاشت کنار
دو سالو نیم
دوسال و سه ماه
1 سال و 8 ماه
۳ سالو نیمش بود
دو سال و نه ماهگی
۱۸ ماهگی
دخترم یک ونیم سالگی ۳ سالگی کامل خودش میرفت دسشوی ومیشست خودشو پسرم یک سال ۱۱ ماهگی خودش میگفت جیش دارم دونیم سالگی کامل گرفته شد
۲سال ۸ماه خیلی راحت
۱سال و ۹ماهش بود خداروشکر از خریدن پوشاک راحت شدیم
۳ سالگی به بعد دخترم اصلا همکاری نکرد خیلی اذیت میشدم خدایی تا نزدیک ۴ سالگی هم شب ادراری داشت اما از امروز عادتش دادم خودش میره دشستشویی امروز یه نفس راحت کشیدم😅😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.