۴ پاسخ

۱۹ دهم میزدم پشت گوش انداختم ترسیدم منم همین روزا برم بزنم

سبک ترین واکسن واسه دختر من ۱۸ماهگی بود انشالله واسه دختر شماام سبک باشه🙂

کارخاصی‌ نداره فقط دوروز پادرد دارن راه نمیتونن برن‌ همش نق میزنن و گریه میکنن بعد دوروز خوب میشن و به شیطونیاشون‌ ادامه میدن

بردی واکسن اوردیش ببر پارک بدو بدو کنه درد تو پاش نمونه اگه بدو بدو کنه بازی کنه دردش زود از بین می‌ره بچه اذیت نمیشه و اینکه قبل از اینکه ببری برا واکسن قطره آب بده بعد ببرمش هر ۴ ساعتم سر وقت قطره پاراکید بده که تب نکنه و حتما شیاف داشته باش که درصورتی که تبش پایین نیومد حتما براش برداری و شربت بروفن هم حتما داشته باش.

سوال های مرتبط