خانما بچم یکم بغلی شده چیکار کنم از بغلی بودن دربیاد

۵ پاسخ

مامان عزیز کار خوبی میکنی که بغلش میکنی نینیا تو این سن احساس میکنن هنوز بخشی از مامانشونن و با دوری از مامانشون دچار اضطراب میشن و خدایی نکرده بچه در اینده دچار دلبستگی اضطرابی میشه
الان تا نینی نیاز داره و در توانته بغلش کن که در اینده درگیر نباشی

من ازهمون اول بچمو بغل میکردم بغلی ام شد هرکی ام میگفت نگیر بغلی میشه پدرتو درمیاره خوب چی شد الان دیک مگه میزاره کسی بغلش کنه به نظرم انقدر بغلش کردم و انقدر بهش محبت دادم که الان انقدر بچه مهربون و دلسوزیه هیچ بچه ای از بغل کردن زیاد هیچی نشده اما از بغل نکردن چرا توام به خدا الان اولشه ک سختته بزار بشه ۱ سالش دیگ راه بیوفته بغل نمیمونه دلت لک میزنه برای این روزا به نظرمن تا میتونی فقط بغلش کن

عزیز دلم عوضش در اینده بچه ای بدون اضطراب و ترس از نادیده گرفته شدن بار میاد
هرچقدر الان نیاز هاش برطرف بشه در اینده فرد سالم تری از نظر روحی بار میاد
اگه نیازش الان بغل شما بودنه چه اشکالی داره بغلش کنید
بزرگ تر بشه مستقل میشه اما الان نیازمند پناه شماست ♥️🥹

دخترمنم همین بود
هرجا میرفتیم همه بغلش میکردن
من تو خونه میزارم دراز بکشه باهاش بازی میکنم
واسه همین تو خونه زیاد از من بغل نمیخواد
ولی شبا پدرش باید تو خونه دورش بده😁

طبیعیه بغلی حساب نمیشه از ۳ماهگی به بعد باید حواستو جمع کنی که می‌خواد خوابشو تنظیم کنه با خیال راحت بغلش کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی