۵ پاسخ

من الان نزدیک سه هفته هست از شیر گرفتمش

دکتر پسر من گفت از ۱۸ماهگی بده پاستوریزه.چون پسر من رفلاکس و اینا داشت.گفت اونموقع بهتره.
ولی اگر الانا یوقت شیرخشک پیدا نشدم دیگه مجبوربودی اشکال نداره.بده

نه منم از یکسال اینکارو کردم کم کم به گفته ی دکترش

اره الان زوده

نمی‌دونم ولی من گذاشتم تو ۱۸ماهگی ببرم پیش دکترش باهاش مشورت کنم اگر صلاح دونست بگیرم

سوال های مرتبط