من الان نزدیک سه هفته هست از شیر گرفتمش
دکتر پسر من گفت از ۱۸ماهگی بده پاستوریزه.چون پسر من رفلاکس و اینا داشت.گفت اونموقع بهتره.
ولی اگر الانا یوقت شیرخشک پیدا نشدم دیگه مجبوربودی اشکال نداره.بده
نه منم از یکسال اینکارو کردم کم کم به گفته ی دکترش
اره الان زوده
نمیدونم ولی من گذاشتم تو ۱۸ماهگی ببرم پیش دکترش باهاش مشورت کنم اگر صلاح دونست بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.