آره پسر اولم کوتاه کرد خواهرم
بلندن
این یکی میخوابه چشمش یخورده پایین باز میمونه کوتاه نکردم هنوز
میترسم بریزه تو چشمش
میریزه تو چشمش اذیت میشه
آره هردوتابچموکوتاه کردم
چرااا باید کوتاه کنم؟؟؟
نههههه کوتاه نکنی یموقع دیگه بلند نمیشه
نه.
نه
نه نکنیا
من بچم نداشت مادرشوهرم گفت بچینم همون یه ذره هم تا بلند بشه
نذاشتم
الان دو سالش هست ماشالا بلند بلند
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.