۳ پاسخ

دکتر هفته پیش گفت شروع کنم ولی هنوز ندادم من
فکر کنم با یچیز رقیق بشه بهتره مثلا کره و شیر

من بعدواکسن۶ماهگیش دادم بهش بایکمی کره شیرخودم رقیق میکنم میدم بهش صبحانه

دکتر دیروز ب پسر من گفت بده

سوال های مرتبط