۵ پاسخ

منم دختر تب نکرد دیگه ندادم روز دوم

نه .اگه تب نداره نباید بدی .تو بهداشتم همینو میگن .من بهداشت کار می‌کردم.

اگه تب و درد ندارن نیاز نیست بدی

تاظهر بده بسه

آره هر ۶ساعت از روز دوم

سوال های مرتبط