با همه ی علائم بارداری ک دارم تستم منفی شد...

۵ پاسخ

بی بی چک ممکن تا ۱۷ روز تاخییرم نشون نده ممکن لقاحت دیرگرفته باشه اما یه بتا خیالتو راحت میکنه اگه دوست داشتی انجام بده اما خودسر برای پریودشدن هیچی نخوریا😊

چند روز پریودیت عقب افتاده؟

قشنگم میدونسی عفونت داری بارداری صورت نمیگیره.. زوددرمانش کن باردارمیشی میدم این موردا رو

عزیزممم اگه پریود نشدی بتا بده خیلی بهتر و واضح تره خیالت راحت میشه😍

ناامید نباش عزیزم
منم ماه اول اقدامم همه علائم حاملگی رو داشتم،۸ روزم تاخیر داشتم ولی آخرش پریود شدم🫠
بسپار بخدا و بیخیال باش

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری