خانوما کیا بچه هاشونو از شیر گرفتن ؟

۱۶ پاسخ

من میخوام بگیرم
اومدم تلخک زدم دخترم تلخکو خودرد😬

من گرفتم تقریبا ۳ هفته

منم گرفتم ۴۰روزه

منم تو20ماهگی گرفتمش

من گرفتم

من ۱۸ماهگی گرفتم

من گرفتم

منم گرفتم بخاطربارداری

من گرفتم

من ✋️ ۴ ماهه گرفتمش

من 5روزه :)

من
6روزه

منم گرفتم

منم گرفتم چهار روزه

نمیدونم گرفتن حساب میشه یا نه . ولی ۴ روزه شیر نخورده ممکنه سراغشو بگیره اگر خواست میدم بهش

من گرفتم

سوال های مرتبط