من میخوام بگیرم
اومدم تلخک زدم دخترم تلخکو خودرد😬
من گرفتم تقریبا ۳ هفته
منم گرفتم ۴۰روزه
منم تو20ماهگی گرفتمش
من گرفتم
من ۱۸ماهگی گرفتم
من گرفتم
منم گرفتم بخاطربارداری
من گرفتم
من ✋️ ۴ ماهه گرفتمش
من 5روزه :)
من
6روزه
منم گرفتم
منم گرفتم چهار روزه
نمیدونم گرفتن حساب میشه یا نه . ولی ۴ روزه شیر نخورده ممکنه سراغشو بگیره اگر خواست میدم بهش
من گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.