دکتر زنان من که خودش منو ارجاع داد ب متخصص غدد
من با این نوشته موافقم
من میرم مستقیم پیش غدد
دکتر زنان نمیتونه نظر بده
من هرماه دکتر غددو میرم چیز الکی نیست بحث ایکیو بچه وسطه
حتما برو دکتر غدد و تحت نظر باشی چون هر ماه ب خاطر تغییر هورمون ها تیروییدت کم و زیاد میشه
برای من ۴بود دیروز رفتم پیش دکترم گفت تو بارداری تا ۴/۵طبیعیه ک بره بالا،ولی از ۴/۵ ب بالا باید دارو مصرف کنی ،یکماه دیگه باید ازمایشمو تکرار کنم،هنوز استرسم رفع نشده تا یماه دیگه ک ازمایش بدم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.