۳ پاسخ

نهه هیچی نمیشه

نه بابا چه تشنجی
فقط دوهفته اول قندشون میوفته بعدازاون دیگه بدنشون به طور خودکار واسه گشنگی بیدارسون میکنه چون دیگه به این دنیا یاد میگیره

منم دخترمو دیگه بیدار نمیکنم مگه اینکه خودم بیدار بشم یا نق بزنه

سوال های مرتبط