ببرش دکتر
من کته باماست البته توکتش بادوم هم بریز.نشاسته بپز توش بادوم بریز.بومادرون دم کن بده بهش البته اگه دوا خونگی میدیش من چایی خشک یه قاشق تو قابلمه تف دادم بعدش ریختم تو استکان آبجوش ریختم روش سرشو گذاشتم دم کشید ا صافی رد کردم یه قاشق مربا خوری دادم دخترم خوب شد....
دمنوش شوید
اگ شیزخشک میخوره همون مارکش مدل ال اف بگیز براش
انشالله زودتر خوب بشه
نشاسته خوبه.اسهال و دل دردو خوب میکنه. اول با اب سرد بعد با اب جوش خل کن با یه کم نبات.
عکسی که گذاشتی واقعا هم مرتبط با تاپیک بود همه شلوارهای پسرت معلومه کثیف شده😂😂
پدی لاکت بده شیرخشک اچ ا زینک بده
ببر دکتر اسهال خطرناکه بدن بچه بی آب میشه و او آر اس هم باید بخوره
سنجد عالیهعع
پودر سنجد هم ب کته و ماست بزن ترکیب تخم مرغ آب پز با موز
کته وسیب زمینی
پودر سنجد بریز تو ماست بهش بده عالییییه
یه جا خوندم سوپ هویج برای اسهال خوبه
دارو کیدی لاکت زینک،یوموگی
غذا:موز کال،سیب زمینی،سیب درختی،آب هویج
موز یا یکم سنجد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.