۹ پاسخ

نگران نباش یکم تلاش کن میگیره
یه ذره شیر خودت بدوش یا یه ذره شیر خشک حل کن همینطور که سینت داخل دهنشه با قطره چکون بریز رو سینت کنار لبش که ترغیب شه مک بزنه

منم دخترم بدسینه گی می‌کنه مجبور شدم به خاطر زردیش شیرخشک بدم ،ولی شیرخودم میدوشم میدم بهش،ولی خیلی ناراحتم سینه مونمیگیره

بدوش با سرنگ بده بخوره بعد سینه رو زود بزار دهنش

با قطره چکان کوچولو کوچولو بریز رو سینت همون شیرخشک و سینه رو بزار دهنش پسر منم با همین روش سینه رو گرفت تا چند روز ادامه بده دیگه عادت می‌کنه

هنوز کوچولو عزیزم
همون شیرخشک بهش بده بخاطر زردی حرف هیچکس رو هم گوش نکن وگرنه درصد زردیش می‌ره بالا
یکم فکش جون بگیره سینت رو میگیره نگران نباش

عزیزم الان زوده برا ول کردن سینه هروقت گرسنه شد سینتو بده حتی اگه مقاومت کرد

هیجی متاسفانه تو نود درصد مواقع دیگه نمیکیره بچه ها خیلی زرنگ هستن چیزی رو انتخاب میکنن که راحتره

آخه زود بوده واس شیر خشک دادن
من دکتر پسرم می‌گفت اول دستگاه و دارو استفاده میکنیم
اگه اوکی نشد شیرخشک تجویز میکنیم

قطره اد بزن نوک سینت بزار دهنش

سوال های مرتبط