خانمها میگن جفت پایینه منظورشون همون طول سرویکسه؟؟؟

۸ پاسخ

باید مراعات کنی تا هفتت بره بالا، جنین بره بالاتر

ن عزیزم ..باید مراعات بشه تا بره بالا.

مگه بارداری😳

من جفتم تا اخرین هفته پایین بود طثل سرویکسمم ۵ بود روز اخر البته استراحت مطلق مطلق بودم سرکلاژم بودم ولی خداروشکر بخیر گذشت ۳۷ هفته به دنیا اومد خداروشکرم تو دستگاه نرفت ولی خب پدرم دراومد😆

نه جفت با سرویکس فرق داره

دراز بکش پاهاتو بنداز رو مبل زیر شکمتو به سمت بالا یواش یواش ماساژ بده خوب میشی ان شاءالله
بیشتر استراحت کن سنگینی برندار

نه منظورشون جفت بچه پایین رحم با استراحت حل میشه طول سرویکس فک کنم میشد دهانه رحم

نه جایی که جفت تو رحم قرار میگیره

سوال های مرتبط