۴ پاسخ

این ماه ۲ تومن دادن

اینماه یه تومن برا ما ریختن

به ما فقط یه بار دادن

یسنا رو‌چطور کرفتین؟ جایی باید ثبت نام کرد یا شرایط خاصی داره؟

سوال های مرتبط