۵ پاسخ

اینو از کجا میفهمید ک آب زیاد یا کم

شربت کار کن معده برای یبوست بعد سزارین مشکلی نداره

استرس خودش بده
منم اونجوری بودم شیرینیجات نخور هندونه اینا نخور استراحت کن در حد کارای معمول انجام بده تا سونو بعدی ببینی چجوریه

چند بود اب دور بچه؟

شیرینی صفر کن آب زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد