۱۲ پاسخ

باباش خوشگل تره😁🤦🏻‍♀️😶

اره.

مگه میشه حتی طرز لبخندش😲😍

باباشوزاییدی🤣

من ک هنوز نفهمیدم پسرم شبیه کیه😂😂یکی میگ منم یکی میگ باباشه اصلا نتونستیم تشخیص بدیم

سیبی که نصف شده

اره خیلی شبیهن فقط پسر مو‌نداره انگار همونه

بنظر من نه فقط بینی شون کپ‌همه...شبیه بنظر میاد چون زاویه عکس و حالتشون یکیه وگرنه دقت که میکنی شبیه نیستن مشخصه ترکیب شده پسرتون

من چرا شبیه نمیکنم 🤔فقط دماغش شبیه 😅

خیلیی

خیلیییییی

اره کپ همن

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۱ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی