هم کوتاه هم بلند
کوتاه
کوتاه
کوتاه
من کوتاه خیلی گرمه
من بیشتر بلند
بچه من از لباس پوشیدن بدش میاد...
اگه خنک باشه بلند. گرم باشه رکابی یا آستین کوتاه
من بلند تا حالا آستین کوتاه نپوشوندم تو تابستون انشالله
خونم خیلی گرمع زیر دکمه و تیشرت استین کوتاع میپوشونم
اگر شب بره حموم بلند نخی وگرنه آستین کوتاه یا رکابی
دختر من چون سرماخورده و کرجم از دیشب سرد شده باد میاد فعلا زیر دکمه و آستین بلند با شلوار میپوشونم ولی دوست دارم زودتر گرم شه لباسای قرتی تنش کنم
بلند تبریز هوا خیلی سرده همشم بارون میباره
بلند هنوز صبحا خنکه تازه رکابی زیرشمیپوشونم😂
من هنوز آستین بلند تنشون میکنم چون میترسم سرما بخورن ان شاءالله از خرداد به بعد الان واقعا بعضی وقتا هوا سرد میشه مخصوصا شب که بچه هام اینقد تکون میخورن که پتو روشون نمیمونه و ممکنه سرما بخورن
البته اینجا بارونیه😅
من بلند ولی زیرپوش اینا چیزی نمیپوشم
عه دختر منم از این جغجغه داره
فعلا بلند بللللند فقط دیروز که خونه خودم بودم و داخل خونه خیلی گرم بود یه ساعت لختش کردم بچمو🥹
کوتاه جدیدا خیلی گرمه
بلندتاحالا کوتاه نپوشوندم.سرده
کوتاه
بعضی وقتا کوتاه بعضی وقتا بلند
نه بابا فوری عطسه میکنه
بادی ۲بند از نوزادی تاحالا
بلند هوای بهار گول زنندس میترسم سرما بخوره
دختر من گریه میکنه بادی میپوشونم با یه بلیز نازک بدون شلوار
ن بلند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.