خانوما نینی هاتونو هرماه چکاپ میبرین دکتر؟

۷ پاسخ

نه چرا

بله عزیزم هرماه بعضی وقتا هم ماهی دوبار

هر ماه گاهی هم ماهی دو بار

آره عزیزم تا شش ماه هرماه باید برد چکاپ

منم میبرم یا دکتر کودکانش یا دکتر گوارشش

بله حتی گاهی زودتر از یک ماه اگه جیزی نگرانمون‌کنه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی