منم ازاولين بارداريم دارم انوكسپارين ميزنم تجربه سقط و تشكيل نشدن قلب داشتم
من جنینم ایست قلبی میکرد ازمایش انعقادی دادم یک فاکتور انعقادی مشکل داشت که آنوکسا و آسپرین مصرف میکنم
من هپارین میزنم برای خون رسانی درست به رحم و جنین هست...
من تو بارداری قبلیم قلب تشکیل نشد دیگه این دفعه از وقتی فعمیدم دارم میزنم
انوکساپارین برا خون رسانیه
سابقه ی سقط داشتم که قلبش تشکیل نشده بود و همچنان از اول تا الان دارم میزنم
من برا آمبولی باید شروع کنم از پنج شنبه البته سرکلاژم هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.