۵ پاسخ

زوده خیلی بچه گناه داره حتی رفلاکس هم داشته باشه گناه داره

دختر من چون وزنش پایینه و رفلاکس داره دکتر گفت شروع کنم ،هفته اول فرنی یک قاشق مربا خوری ، هفته دوم حریره بادوم ، از هفته سوم سوپ که توش یک قاشق مربا خوری برنج ،یه تیکه گوشت بدون چربی ، یک سوم هویج متوسط داشته باشه پوره کنم بدم ،اینطوری یبوست هم نمیگیره برای سیب زمینی و میوه دادن هنوز زوده اونا باید از ماه ششم باشه

من دکترم فوق تخصص گوارشه با ابن که بچم رفلاکس داره گفت پایان پنج ماهگی

دکتر بمن گفت فرنی بده
یک هفته یک قاشق مربا خوری

شیش ماه تموم شد بعد بده

سوال های مرتبط