۱۱ پاسخ

اره ولا

ادی طبیعیه ولله کچی من روژه ۵ ۶ بلوزم عوض دکرد هم ای رفلاکیه هم لثه ی محکم دبی بوه ی که ددانی به

عزیزم پسرمن با پسرتو تو یک روز بدنیا اومدن
وزن تولد و الان پسر تو چنده؟

عای ای منیش تازه خریکه دیه😂

آره زیاد

اره خیلی

مبلاتو چقدر گرفتی خوبن ؟

ازه خیلی لباسش خیس میشه

آره تا دلت بخواد آب دهن میریزه

اره هرروز درحال عوض کردنم

رفلاکس نداره؟بچه منم بود الان دارو رفلاکس میخوره کمتر سده

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی