۳ پاسخ

بعضی وقتا برامنم پیش میاد احساس میکنم هیچی توشکمم نیست

نگران نباش عزیزم سنگینیه شکمت از نفخ بوده که تو هفته های بالاتر کمتر میشه و احساس سبک تری میکنی

انشاالله ک چیزی نیست
ازمایشتو زود دادی یا با سونوت توی یه روز انجام دادی ؟

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی