سلام خانما کسی میدونه قیمت زایمان سزارین شکم اول چقده؟

۵ پاسخ

شهر به شهر متفاوته
مثلا تهران همین الان بیمارستان مادران ۸۰ تومن میگیره برای سزارین اگر شکم اول باشی باید زیر میزی بدی یه ده تومن به دکتر ۹۰ تومن میشه تازه الان

من اینجا پرسیدم تقریبا ۶۰ یا ۷۰ میشه

قیمت تو هر شهری و‌هر پزشکی متفاوته
از چندتا دکتر و بیمارستان شهرتون بپرسی خیلی بهتره
تهران کمه کمه ۱۰۰ تومنه

۵۰تومن ت شهر ما

۱۰۰ در نظر بگیر عزیزم البته سزارین اختیاری رو میگم

سوال های مرتبط