خانوما میگم غربالگری دومو کی باید انجام بدیم؟

۵ پاسخ

تا۱۸هفته باید انجام داده بشه

تایمش داره میگذره که دکتر نگفته بهت؟ آنومالی ۱۸تا۲۲ هست ولی باید تا۲۰انجام بشه

اینو که باید تا الان انجام داده باشی ۱۸ هفته انومالی

یدونه بیشتر نیس ک

غربالگری دوم ک انومالیه
مگ انجام ندادین؟؟

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری