۷ پاسخ

غربالگری سوم ک فکر نکنم داشته باشیم. یه ازمایش قند داریم. حدودای ۲۴ هفته میشه رفت و بعدش یه سونوی وزن ک اونم ۲۸ ب بعد هست‌ بازم خیلی مطمعن نیستم. ب من اینطور گفتن

برا من ماه بعدی نوشته

دکترتون کیه؟

اگه منظورت همون انومالی دوم من ۲۳هفته و ۴روز بود رفتم

دوتا غربالگری بیشتر نداریم سنو وزن هم بین هفته ۲۸ تا ۳۲

آنومالی نوبت دوم منظورته؟؟
که بعد از آنومالی اول انجام میشه

غربالگری سوم؟؟؟؟ داریم مگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری