مث انسولین سعی کن بدی کسی برات بزنه چون ادم خودش جرات نداره من هدکاری میکردم فقط ی شب مجبور بودم بزنم و اونم شاید دوساعت طول کشید میترسیدم
انوکسا منظورته؟؟؟
اگه انوکسا ک به بازو هم میتونی بزنی
من اوایل ک هنوز شکمم حجم نگرفته بود به شکم میزدم
ولی الان خیلی وقته به بازو میزنم
آمپول دور ناف واسه چیه عزیزم؟
گلم درخواست میدی من درخواستام پره؟!
جوری باشه زیر پوست بره فک کنم. با زاویه ۴۵ درجه فک کنم یادم نیس دقیق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.